Öğrencilerin oluşturduğu markalar profesyonellere taş çıkartıyor

 

Bursa Uludağ Üniversitesi (BUÜ) Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Grafik Programı son sınıf öğrencileri, bitirme projeleri kapsamında oluşturdukları markalarla kendilerini reklam sektörüne tanıttı.

Reklam sektörünün temsilcilerinden ve hocalardan oluşan jüri, markaları isminden logosuna, kurumsal çalışmalarından ambalaj çözümlerine, reklam uygulamalarından promosyon ürünlerine kadar değerlendirdi.  Jüri üyelerinin tek tek dolaştığı stantlarda görev alan öğrenciler de markalarını en iyi şekilde anlatabilmek için ter döktü.

İki yıllık eğitimini tamamlayan Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Grafik Programı öğrencileri, reklam ve tanıtım sektörünün ara elemanı olmaya hazır olduklarını, hazırladıkları ve tanıttıkları markalarla gösterdi. Öğretim Görevlisi Evrim Sırmalı’nın yürütücülüğünde ve Grafik Tasarım Programı Öğretim Elemanları Öğr. Gör. Gültekin Erdal, Öğr. Gör. Alper Çetin ve emekli Dr. Öğr. Ü. A. Mehtap Sağocak'ın katkılarıyla gerçekleşen projelerde bu yıl da Bursa Reklamcılar Derneği ve Bursa Grafik tasarımcılar Derneği aracılığıyla Bursa’daki önemli ajanslarla işbirliği yapıldı. Öğrenciler bir ajansın koçluğunda bitirme projelerini geliştirdi. Her yıl olduğu gibi bu yıl da marka tanıtımlarının bir ayağında da sosyal sorumluluk projeleri üretildi.

PROJE, SEKTÖR TEMSİLCİLERİNDEN TAKDİR TOPLUYOR

Proje yürütücüsü Öğr. Gör. Evrim Sırmalı, bu tarz geliştirilmiş koçluk sistemi içinde, üniversite-sektör işbirliğinin önemli bir modelini oluşturan programın, sektör tarafından desteklenmeye devam edildiğini ve takdir gördüklerini söyledi.

Öğrenciler tarafından “Bitirme Projesi” kapsamında; Neccar,  Tolimix, Tareyağ, Bi’kap, Cevizm, Tabii, E-Ark, Rush, Mayhoş, Gaia, Woodoo, Devadem, Yedimm, Süslüm, Janti isimli markalar jürinin beğenisine sunuldu.

Sosyal-Paylaşım

Anasayfaya Dön Son Haberler Haber Arşiv

Haber Tarihi : [30-May-2019]

Haber Görüntüleme : 3.726 - 0