Yabancı Dil Becerilerini ve Çevre Okuryazarlığını Geliştirme Çocuklara İngilizce Öğretiminde Çevreci Pedagojik Bir Yaklaşım
 Yabancı Dil Becerilerini ve Çevre Okuryazarlığını Geliştirme Çocuklara İngilizce Öğretiminde Çevreci Pedagojik Bir Yaklaşım

Fakültemiz öğretim üyelerinden Prof. Dr. Esim Gürsoy'un yürütücüsü olduğu ve İngiliz Dili ve Eğitimi bölümü doktora öğrencimiz Eda Nur Özcan'ın araştırmacı olarak proje ekibinde yer aldığı "Yabancı Dil Becerilerini ve Çevre Okuryazarlığını Geliştirme Çocuklara İngilizce Öğretiminde Çevreci Pedagojik Bir Yaklaşım" isimli Lisansüstü Tez Projesi (LTP), Bursa Uludağ Üniversitesi BAP birimi tarafından desteklenmektedir.  Proje, küreselleşmeyle birlikte toplumsal sorunların birbiriyle daha bağlantılı hale gelmesiyle önem kazanan küresel vatandaşlık becerilerinden çevre okuryazarlığını geliştirirken Milli Eğitim Bakanlığı müfredatında belirtilen 4. sınıf İngilizce dil becerilerini desteklemeyi amaçlamaktadır. Çalışma kapsamında, Türkiye'deki İngilizce öğretmenlerinin çevre okuryazarlık düzeyi belirlenecek ve görüşleri alınacak, ardından İlköğretim 4. Sınıf öğrencileri üzerinde çevre temalı ders planları ve materyaller aracılığıyla çevre okuryazarlık becerilerini ve dil becerilerini geliştirmeyi amaçlayan bir deneysel çalışma gerçekleştirilecektir. Elde edilen sonuçlar, çevre eğitimi entegre edilmiş bir dil öğretim modelinin geliştirilmesine katkı sağlayacaktır. Araştırmacılarımızı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.

 

Sosyal-Paylaşım

Anasayfaya Dön Güncel Haberler Haber Arşiv

Haber Tarihi : [15-Şub-2024]

Haber Görüntüleme : [541]