ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
ULUDAĞ JOURNAL OF ECONOMY AND SOCIETY
CİLT / VOLUME: 23 - SAYI / ISSUE: 1 - HAZİRAN / JUNE 2004
İçindekiler / Contents .........................................................................................................................................................................vi
Elektronik Ticaret ve Muhtemel Ekonomik Etkileri
Cemalettin KALAYCI ..................................................................................................................................................................1
OECD Ülkelerinde Doğrudan Yabancı Sermaye Yatırımları ve Belirleyici Faktörler
Mehmet Emin ERÇAKAR ........................................................................................................................................................................19
Ulusal Kalite Ödülüne Başvuran Büyük Ölçekli İşletmelerdeki Başarı Değerleme Sisteminin
Niteliklerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Nihat KARAKOÇ .....................................................................................................................................................................................39
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde (KKTC) Belediyelerin Finansal Sorunları Üzerine Bir Araştırma
Okan Veli ŞAFAKLI .................................................................................................................................................................................55
Geleneksel Kariyerden, Sınırsız ve Dinamik/Değişken Kariyere Geçiş; Nedenleri ve Sonuçları Üzerine Yazınsal
Oya AYTEMİZ SEYMEN .........................................................................................................................................................................79
Türkiye’deki Kobi’lerin Üretim Yönetimi Alanındaki Sorunları Çözüm Önerileri ve Sağlanan Destekler
Lütfihak ALPKAN / Tolga YILMAZ .........................................................................................................................................................115
Sosyal Nedene Dayalı Pazarlama Kavramı; Türk İş Adamı ve Yöneticilerin Konuya İlişkin Algılamaları
Hakan ALTINTAŞ ..................................................................................................................................................................................135