2009 / 2

 

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ

ULUDAĞ JOURNAL OF ECONOMY AND SOCIETY

CİLT / VOLUME: 28  -  SAYI / ISSUE: 2  -  ARALIK / DECEMBER 2009

 

İçindekiler / Contents .............................................................................................................................................................vi

Türkiye’nin Endüstri-İçi Ticaretinin Analizi

Murat Ozan BAŞKOL .................................................................................................................................................................1

Avrupa’da “İyi Müslüman” Olmak: Hollanda Örneği

Edip Asaf BEKAROĞLU ............................................................................................................................................................25

2008 Küresel Ekonomik Krizi ve IMF’nin Önerdiği Ekonomi Politikalarının Krizle Mücadeledeki Rolü

Simla GÜZEL .............................................................................................................................................................................55

Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi: Suç İstatistikleri Üzerine Bir Uygulama

Selim TÜZÜNTÜRK ...................................................................................................................................................................71

Bireysel Müşterilerin Sanal Mağazaları Kullanma Eğilimlerini Açıklarken Çevrim İçi Alışveriş Yapma Kaygısını

Daha Ne Kadar Görmezlikten Gelebiliriz?

Hakan ÇELİK ..............................................................................................................................................................................93

Hakemlere Teşekkür ve Yayın Koşulları ................................................................................................................................119

 

 

 

 

 

Anasayfaya Dön

İçerik Ekleme Tarihi : [07-Eki-2019]

İçerik Görüntüleme : [1.257]