
Adi Soyadi ve Unvani: Aras. Gör. Dr. Onur ÖZTÜRK
Anabilim Dali: Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Iletisim Bilgileri: onurozturk@uludag.edu.tr
Çalisma Alanlari: Marka Yönetimi, Hizmet Pazarlamasi
Arastirma Görevlisi Onur ÖZTÜRK
ISLETME
onurozturk@uludag.edu.tr
Egitim
Lisans: Ege Üniversitesi
Yüksek Lisans: Uludag Üniversitesi
Doktora: Uludag Üniversitesi (Devam Ediyor)
Akademik Geçmis
Profesör:
Doçent:
Yrd. Doç.:
Aras. Gör. Dr.: 2020
Aras. Gör.: 2011- Devam ediyor
Çalisma Alanlari
Marka Yönetimi, Hizmet Pazarlamasi
Verdigi Dersler
Yayinlar
Kitaplar
Makaleler
Taskin, Ç., Emel, G., Öztürk, O., & Petriçli, G. (2016). MARKA YAYMA BASARISININ ÖNCÜLLERI: GÜZELLIK BAKIM ÜRÜNLERI SEKTÖRÜNDE BIR ARASTIRMA/ANTECEDENTS OF BRAND EXTENSION SUCCESS: A RESEARCH IN BEAUTY CARE INDUSTRY. Is, Güc: Endüstri Iliskileri ve Insan Kaynaklari Dergisi, 18(1), 101.
Taskin, Ç., Emel, G. G., Öztürk, O., & Petriçli, G. (2016). EXPLORING THE ANTECEDENTS OF BRAND EXTENSION SUCCESS: A RESEARCH ON AN ATHLETIC FOOTWEAR BRAND. IJASOS-International E-journal of Advances in Social Sciences, 2(5), 339-347.
TASKIN, Ç., & ÖZTÜRK, O. (2016). The Antecedents of Brand Extension Success and Research on an Apparel Brand. Paradoks Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, 12(1).
TASKIN, Ç., ÖZTÜRK, O., SÜRMELI, E., & TUNÇAY, S. (2016). ONLINE HIZMET KALITESININ ÖNCÜLLERININ YAPISAL ESITLIK MODELLEME ILE BELIRLENMESI. Süleyman Demirel Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi, 21(3).
Kitap Bölümleri
Konferans ve Sempozyum
3rd International Conference on Education, Social Sciences and Humanities
Proje
Marka Yayma Yatirimi Stratejilerinin Veri Madenciligi ve Reel Opsiyon Analizi Yardimi ile Gelistirilmesi
Diger Yayinlar
BURSASPOR’UN MARKA YAYMA STRATEJISINE TARAFTARLARIN BAKIS AÇISI