Ars. Gör. Dr. Onur ÖZTÜRK

 

 

Adi Soyadi ve Unvani: Aras. Gör. Dr. Onur ÖZTÜRK

Anabilim Dali: Üretim Yönetimi ve Pazarlama

Iletisim Bilgileri: onurozturk@uludag.edu.tr

Çalisma Alanlari: Marka Yönetimi, Hizmet Pazarlamasi

Arastirma Görevlisi Onur ÖZTÜRK

ISLETME

onurozturk@uludag.edu.tr

Egitim

Lisans: Ege Üniversitesi

Yüksek Lisans: Uludag Üniversitesi

Doktora: Uludag Üniversitesi (Devam Ediyor)

Akademik Geçmis

Profesör:

Doçent:

Yrd. Doç.:

Aras. Gör. Dr.: 2020

Aras. Gör.: 2011- Devam ediyor

Çalisma Alanlari

Marka Yönetimi, Hizmet Pazarlamasi

Verdigi Dersler

 

Yayinlar

Kitaplar

Makaleler

Taskin, Ç., Emel, G., Öztürk, O., & Petriçli, G. (2016). MARKA YAYMA BASARISININ ÖNCÜLLERI: GÜZELLIK BAKIM ÜRÜNLERI SEKTÖRÜNDE BIR ARASTIRMA/ANTECEDENTS OF BRAND EXTENSION SUCCESS: A RESEARCH IN BEAUTY CARE INDUSTRY. Is, Güc: Endüstri Iliskileri ve Insan Kaynaklari Dergisi18(1), 101.

Taskin, Ç., Emel, G. G., Öztürk, O., & Petriçli, G. (2016). EXPLORING THE ANTECEDENTS OF BRAND EXTENSION SUCCESS: A RESEARCH ON AN ATHLETIC FOOTWEAR BRAND. IJASOS-International E-journal of Advances in Social Sciences2(5), 339-347.

TASKIN, Ç., & ÖZTÜRK, O. (2016). The Antecedents of Brand Extension Success and Research on an Apparel Brand. Paradoks Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi12(1).

TASKIN, Ç., ÖZTÜRK, O., SÜRMELI, E., & TUNÇAY, S. (2016). ONLINE HIZMET KALITESININ ÖNCÜLLERININ YAPISAL ESITLIK MODELLEME ILE BELIRLENMESI. Süleyman Demirel Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi21(3).

Kitap Bölümleri

Konferans ve Sempozyum

3rd International Conference on Education, Social Sciences and Humanities

Proje

Marka Yayma Yatirimi Stratejilerinin Veri Madenciligi ve Reel Opsiyon Analizi Yardimi ile Gelistirilmesi

Diger Yayinlar

BURSASPOR’UN MARKA YAYMA STRATEJISINE TARAFTARLARIN BAKIS AÇISI

 

 



Bilgi

Okunma Sayısı: 8413
Eklenme Tarihi: 7.10.2019 23:29:50
Güncelleme Tarihi: 31.05.2021 14:28:36

Paylaş