Adı Soyadı ve Unvanı: Araş. Gör. Dr. Onur ÖZTÜRK
Anabilim Dalı: Üretim Yönetimi ve Pazarlama
İletişim Bilgileri: onurozturk@uludag.edu.tr
Çalışma Alanları: Marka Yönetimi, Hizmet Pazarlaması
Araştırma Görevlisi Onur ÖZTÜRK
İŞLETME
onurozturk@uludag.edu.tr
Eğitim
Lisans: Ege Üniversitesi
Yüksek Lisans: Uludağ Üniversitesi
Doktora: Uludağ Üniversitesi (Devam Ediyor)
Akademik Geçmiş
Profesör:
Doçent:
Yrd. Doç.:
Araş. Gör. Dr.: 2020
Araş. Gör.: 2011- Devam ediyor
Çalışma Alanları
Marka Yönetimi, Hizmet Pazarlaması
Verdiği Dersler
Yayınlar
Kitaplar
Makaleler
Taskin, Ç., Emel, G., Öztürk, O., & Petriçli, G. (2016). MARKA YAYMA BASARISININ ÖNCÜLLERI: GÜZELLIK BAKIM ÜRÜNLERI SEKTÖRÜNDE BIR ARASTIRMA/ANTECEDENTS OF BRAND EXTENSION SUCCESS: A RESEARCH IN BEAUTY CARE INDUSTRY. Is, Güc: Endüstri Iliskileri ve Insan Kaynaklari Dergisi, 18(1), 101.
Taşkın, Ç., Emel, G. G., Öztürk, O., & Petriçli, G. (2016). EXPLORING THE ANTECEDENTS OF BRAND EXTENSION SUCCESS: A RESEARCH ON AN ATHLETIC FOOTWEAR BRAND. IJASOS-International E-journal of Advances in Social Sciences, 2(5), 339-347.
TAŞKIN, Ç., & ÖZTÜRK, O. (2016). The Antecedents of Brand Extension Success and Research on an Apparel Brand. Paradoks Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, 12(1).
TAŞKIN, Ç., ÖZTÜRK, O., SÜRMELİ, E., & TUNÇAY, S. (2016). ONLINE HİZMET KALİTESİNİN ÖNCÜLLERİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELLEME İLE BELİRLENMESİ. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 21(3).
Kitap Bölümleri
Konferans ve Sempozyum
3rd International Conference on Education, Social Sciences and Humanities
Proje
Marka Yayma Yatırımı Stratejilerinin Veri Madenciliği ve Reel Opsiyon Analizi Yardımı ile Geliştirilmesi
Diğer Yayınlar
BURSASPOR’UN MARKA YAYMA STRATEJİSİNE TARAFTARLARIN BAKIŞ AÇISI