Ars. Gör. Gülcan PETRIÇLI

 

gulcan_petricli

 

 

 

 

 

 

 

 

Gülcan PETRIÇLI
Arastirma Görevlisi
Isletme
Sayisal Yöntemler Anabilim Dali
gulcanp@uludag.edu.tr
00 90 224 294 1170
 

Egitim
Lisans: Balikesir Üniversitesi Makine Mühendisligi, 1999-2003
Yüksek Lisans: Uludag Üniversitesi Isletme, 2010-2013
Doktora: Uludag üniversitesi Isletme – Sayisal Yöntemler, 2013-
 

Akademik Geçmis
Aras. Gör.: 28 Aralik 2011-Devam
 

Çalisma Alanlari
Yöneylem Arastirmasi, Yapay Sinir Aglari, Yapay Ari Kolonisi Algoritmasi, Bulanik Mantik, Enerji Yönetimi, Tedarik Zinciri Yönetimi
 

Yayinlar
Makaleler

Petriçli, G. ve Emel, A.G. (2016). Determining strategy based supplier pre-qualification criteria with fuzzy relational maps. Alphanumeric Journal. 4 (2): 11-40.
Taskin, Ç., Emel, A.G., Öztürk, O. ve Petriçli, G. (2016). Exploring the antecedents of brand extension success: A research on an athletic footwear brand. International E-Journal of Advances in Social Sciences. 2 (5): 339-347


Taskin, Ç., Emel, A.G., Öztürk, O. ve Petriçli, G. (2016). Antecedents of Brand Extension Success: A Research in Beauty Care Industry. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources. 18 (1): 97-115.


Kitap Bölümleri


Emel, A.G. ve Petriçli, G. (2016). A staged supplier pre-evaluation model: to determine risky, potential and preferred suppliers. B. Christiansen (Ed.). Handbook of Research on Global Supply Chain Management. IGI Global Publishing, 419-451

Konferans ve Sempozyum

Petriçli, G., Emel, A.G. ve Bora, T. (2016). A fuzzy mixed integer programming approach to portfolio optimization. 28th European Conference of Operational Research, Poznan, Poland

Taskin, Ç., Emel, A.G., Öztürk, O. ve Petriçli, G. (2016). Exploring the antecedents of brand extension succes: A research on an athletic footwear brand. 3rd International Conference on Education, Social Sciences and Humanities, Istanbul, Turkey.

Petriçli, G. ve Emel, A.G. (2014). Unveiling the Supplier Risks with a Neural Network Based Supplier Selection Model. 20th Conference of the International Federation of Operational Research Societies, Barcelona, Spain.

Emel, A.G. ve Petriçli, G. (2013). Determining the Effects of Supplier Selection Criteria on Business Strategies: An Emprical Research in Automative Industry. Uludag Üniversitesi 3. Bilgilendirme ve Ar-Ge Günleri, Bursa, Türkiye

Efil, I., Meydan, B., Emel, A.G., Saraç, M. ve Petriçli, G. (2013). How Does Valuefit contributes to Supplier Selection and Its Outcomes. Uludag Üniversitesi 3. Bilgilendirme ve Ar-Ge Günleri. Bursa, Türkiye

Emel, A.G. ve Petriçli, G. (2013). An Approach for Determining Corporate Strategy Based Supplier Selection Criteria. XI. Balkan Conference on Operational Research, Belgrade & Zlatibor, Serbia.

Emel, A.G., Saraç, M., Petriçli, G. ve Kabak C. (2012). Stratejik Karar Alma Süreçlerinde Senaryolarin Bilissel Haritalar ile Etkinlestirilmesi - Otomotiv Endüstrisinde Bir Uygulama. Uludag Üniversitesi 2. Bilgilendirme ve Ar-Ge Günleri, Bursa, Türkiye
 

Proje


Eryilmaz, M., Acar Erdur, D., Bektas, O., Kara, E., Petriçli, G. ve Aydogan, E. (2014). Bir Devlet Üniversitesinin Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesinde ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Kurmaya Yönelik Çalismalar Üzerine Bir Arastirma. Uludag Üniversitesi Bilimsel Arastirma Projesi. No: KUAP (I)-2014/23.

Emel, A.G., Taskin, Ç., Petriçli, G. ve Öztürk, O. (2013). Marka Yayma Yatirimi Stratejilerinin Veri Madenciligi ve Reel Opsiyon Analizi Yardimi ile Gelistirilmesi. Uludag Üniversitesi Bilimsel Arastirma Projesi. No: OUAP (I)-2013/39.

Emel, A.G. ve Petriçli, G. (2013). Otomotiv Endüstrisinde Tedarikçi Seçim Kararlarinin Örgüt Stratejileri Tabanli ve Asamali Olarak Yapilandirilmasi. Uludag Üniversitesi Bilimsel Arastirma Projesi. No: KUAP (I)-2013/33



Bilgi

Okunma Sayısı: 4625
Eklenme Tarihi: 7.10.2019 23:29:50
Güncelleme Tarihi: -

Paylaş