İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı bünyesindeki Tahakkuk Şube Müdürlüğümüz, Başkanlığımız ile destek hizmeti talebinde bulunan birimlerin yolluk ödemeleri, yazışmalar ve yargılama giderlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmektedir.
- Başkanlığımız ile Destek hizmeti talebinde bulunan Rektörlük Özel Kalem, Genel Sekreterlik, İç Denetim Birimi, Personel Daire Başkanlıkları, Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı, Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı ve Hukuk Müşavirliği’nde görevli akademik ve idari personelin 6245 sayılı Harcırah Kanunu hükümlerine göre düzenlenen yurtiçi-yurtdışı geçici görev yollukları ile ilgili tahakkuk işlemleri
- Naklen atanan ve emekliye ayrılan personelin sürekli görev yolluğu ödemeleri ile ilgili tahakkuk işlemleri
- Kurs ve toplantılara katılma giderleri ile ilgili tahakkuk işlemleri,
- Öğretim üyelerimiz ile öğrencilerimize konferans vermek üzere kurum dışından gelen akademik ünvanlı kişilerin yolluk ödemeleri ile ilgili tahakkuk işlemleri,
- Yabancı Uyruklu Öğrenci Sınavı’nda (ULUYÖS) görevli akademik ve idari personellerin yurtiçi-yurtdışı geçici görev yollukları ile ilgili tahakkuk işlemleri,
- Resmi araçların geçiş ücreti giderlerine ilişkin tahakkuk işlemleri,
- Hukuk Müşavirliğine sunulan destek hizmeti kapsamında, muhtelif yargılama giderleri ve diğer yasal giderlere ilişkin tahakkuk işlemleri,
- Başkanlık bünyesinde diğer alt birimlerle koordinasyon sağlayarak, Başkanlığımızın Stratejik Planının hazırlanmasına ilişkin işlemler,
- Başkanlığımız personelinin görevlendirme, izin, rapor ve vekalet onayları ile genel konulara ait yazışma işlemlerinin yürütülmesi.